UMN Ayya bir de baci men 22 heftedeyem ve meni awagidan tepikliyir, bu normaldi goresen yoxsa awagidadir diye?
Ayya UMN tikis atilib? Hee ele pis hissdiki. Qorxma altina yastq qoy. Usaq boyudukce yeri daralir. Hamida eledi uje men hazirliqliyam
Beklenenim11 UMN merhaba sizinde dikişinize tekme atıyor benimkide atıyor altıma kacırıcak gibi oluyorum
Ayya Beklenenim11 bu dikis her kesi rahatsiz ediyo. Belkide psikolojik durum. Ama burda okudukca rahatliyorum. Yoksa doktorumun gece gunduzu yok😂
Beklenenim11 Ayya benimki kesinlikle psikolojik değil canım çünkü 2 kez vurdu dikişe ikisinide hissettim diyorum ya altıma yapıcaktım nerdeyse tam isabet ettirdi😂 o gün kendimi o kadar kasmısım ki bacaklarıma kramp girdi yürürken zorlanıyorum
Ayya Beklenenim11 fazla ayakta durmayin. Evet tam ustune baski yapiyo. Bebeklerin bizle ne sorunu var usdu karinda bile durmuyorlar😂
UMN ElayAysen Salam ncs? Bir dene soz soruwum sen tikis qoyulannan hansi samlari qoyursan? Iltihablasmasin diye de nese qoyursan zaman zaman? Bir de nece heftelik tikis qoyublar ve indi necedesen? Bir de ki uzi sene ancaq ustden baxir? Diyirler ustden duz deyil axi