Rumuz5838 zengooo kasıktan daha çok alt tarafları ağrıyor bebek büyüyor ağırlaşıyor onun ağırlığı ağrısı sanırım gerilme sertleşme hissediyorum karnım da büyüdü 🙄
Yagmurun2 zengooo normal rahmin büyüyor ben 19 haftalığım benimde ağrım oluyo eğer ağrın şiddetliyse kontrole git tabi