berenmomss Doğumuma tam bir hafta var canım çok şırdan çekti 1 2 tane yesem sorun teşkil eder mi sizce. Doktoruma sormuyorum çok kızıyor ama yedim ben diyen insanlar da çok.
Yagmur-194 berenmomss doktorunuz bilmiyor ama burada ki insanlar mı biliyor yani doktorun dediğinden çıkmayın bence
guzelanne01_ berenmomss tabikide hayır canım sakatat olmaz ben adanalıyım aşırı severim şırdanı özellikle ama gebeliklerde yasak doğumunada az kalmış zaten sabret canım ben doğumdan çıktığım gibi yedim hamileliklerimde yemiyorum
berenmomss guzelanne01_ ya aslında şırdan mide değil mi bana sakatat gibi gelmiyor hiç Adana’da yemeye bayılıyorum özellikle istanbuldan sadece yemek için oraya geliyorum 🥰
Betuss7 berenmomss Merhaba 30 haftalık gebeyim canım şırdan mumbar çektiğinde ben hep yiyorum ilk çocuğumda da yemiştim bir sorun teşkil etmedi
Betuss7 berenmomss ne demek canım bebeğe şifa olsun çok yemediğin sürece hiç bir sorun teşkil etmez ❤️
bombshell berenmomss doktorum öğün sayılabilecek kadar çok olmadığı sürece herşey serbest demişti. Yani mesela normalde 1 yemek tabağı ciğer yiyosan 1 çay tabağı kadar ye demişti