Sedac23 Kızlar merhaba, çalışamaz raporunu aldım 32 de patronuma attım muhasebeye vericem dedi ama verip vermediğine güvenemiyorum, nerdrn teyit edebilirim, e devletten görebileceğim bi yer var mı bir de ücretler ne zaman yatıyor biliyor musunuz
elifsen Raporunuz bittikten sonra 1 ay içinde yatıyor. Doğum sonrasında yine raporunuz bittikten sonra yatıyor