Yagmursahdam Dudağımdan ucuk cıktı bi anda. Vectavir aldım dün eczaneden. Devlet hastanesi oldugu için doktorla da iletişimim yok. Soramıyorum haliyle… kullanmamım bi zararı olur mu. ? Dünden beri bi kaç kere sürdüm ama.