Mercimek07 Plasenta kan akım düşüklüğü diye konu açmıştım 😞 yarın doktor kontrolüm var ve olayın gidişatı yarın belli olucak benim için dua edin lütfen bebeğin gelişimi yolunda giderse daha zamanım var şuan 34+5 im ama gelişimi azaldıysa erken doğum olucak . Dualarınızı esirgemeyin lütfen🙏🏻🙏🏻
Ysn Mercimek07 lütfen hiç üzülmeyin aynı şeyi 24.haftada yaşadım ve bebeğim çok çok küçüktü masAllah haftanız çok güzel kilosu düşük olsa bile organları içerde gelişiyor inanın Allahın izni ile atlatirsiniz sakin ve güçlü kalın