Mutluuuu öncelikle çok geçmiş olsun bende 18. Haftada öğrendim previa totalis yani bebeğin eşi rahmi tamamen kapatmış, 21. Haftada detaylı ultrason da yine aynı ve 22. Haftada gittiğimde yine çıkmamıştı, bende çok ağladım nette okudum okudum ölüm korkusu geldi üzerime, günlerce yemek yiyemedim ve hâlâ ağliyorum korkuyorum gün geçtikçe… Her anım kanama olcakmı bişi olcakmı diye ve sürekli evde uzanıyom, bakıyorum herkes bebeğine bişiler almış benim 23+3 günlük korkumdan bir çorap bile alamıyorum, zaten bizleri mafeden korku belki hiçbir şey olmicak ama biz işte hep bu korkuyla inşallah bir mucize olur inşallah Rabbim bizlerede güzel sonlar yaşatır, buda geldi geçti deriz….. 🤲🤲