Neslihan74 Hamis anneler doktorum geç döllenme olmuş dedi çok yeni atmaya başladı kalp atışları daha ultrosyanda 6+2 ama regl tarihine gore7+2sizinde böyle oldumu
Ayseanneeee Neslihan74 tam da senin gibi oldu. 7+3 te gittim 6+4 gözüküyor bir hafta geride. Sırf bu yüzden kalp atışlarını geç duydum sanıp psikolojik olarak kendimi yıprattım. Düşük yapacağım zannettim .bence bir anne seki haftalık olunca gitmeli.