Lunalunay Regla 6 gün kaldı. Erken gebelik testi yaptım. Ancak bazı etiketlerdeki yorumlara bakınca benim göremediğim silik çizgiler tespit ettiklerini görüyorum. Ben pek anlamıyorum ama yardimci olabilir misiniz sizce silik çizgi var mi?
iremsarier Lunalunay benimde böyle çıkmıştı regle yakın bazen böyle testler olabiliyor emin olmak için regl gecikmenizin 15. gününü bekleyin kesin sonuç alırsınız :)
Tessd Lunalunay Var gibi görünüyor. İlk idrarla mi yapmıştın testi? Ama gidip kan verirsen en net orda belli olur idrar da çöküyorsa kanda kesin belli olur 👍
Deletedmom_85 Lunalunay fotoğrafta silik çizgi var. kan testi vererek kesinleştirebilirsiniz ya da adet gününüz gelene kadar gebelik testlerinde koyulaşmayı izleyebilirsiniz
Deletedmom_85 Lunalunay o farketmiyor genelde aynı yerde çıkar zaten önemli olan T çizgisindede silik de olsa çizgi belirmesi. Sizde silik çizgi gözüküyor sanırım hamilesiniz hayırlı olsun
Lunalunay Deletedmom_85 inşallah öyledir gözüm yerinden çıktı çizgi göremedim heveslenmeye o kadar korkuyorum ki sürekli negatif sonuc almaktan
Lunalunay Deletedmom_85 simdi bakınca gördüm haklısınız gerçekten çizgi var :) ilk idrar değil yeni yaptım ilk idrarla yapmayınca yanlış çıkar diye bir şey var mi
Tessd Lunalunay Ona rağmen böyleyse ilk idrarla yapsanız daha çok belli olurdu anlamında. Ama bence var kesin 🙏
Deletedmom_85 Lunalunay hayır yok ben akşam üstü yapmıştım neredeyse. benimde silikti ve bebisim benimle :)
iremsarier Lunalunay genellikle regle yakın yanıltıyor benimki yanıltmıştı şimdi 2. ayımdayım evliliğimin hamile olduğumu öğrendim muhakkak reglinin gecikmesini bekle 12-15 gün gecikmedeysen hemen kan ver muhakkak gebesindir