Welcometomylife Kızlar ben Meryem otunu kullandım doğumda, doğumdan sonra suyunu bitkilere döktüm. Otun kendisi yine kuruyup kapandı. Şimdi bunu ne yapacağım? Çöpe mi atayım toprağa mı gömeyim akan suya mı atayım 😂😂😂 yada başka bi öneriniz var mı?