Genelde son zamanlara doğru bulantin olursa kız derler çünkü saçı çok erken çıkmıyor bir de artık erkek çocukları da saçlı doğabiliyor gen ile alakalı birşey o. Benim erkek 3 ay hiç bir şey yiyemedim çok korktum bebişim kilo almayacak diye ama çok şükür şuan iyiyiz, bende sabah ilk safrayı çıkarınca çok rahat birşeyler yiyordum onun dışında ne yesem bulanırdım. En çok çiğ köfte ve makarna tükettim o dönem yoğurt süt erik ekşi ne varsa yedim ıctim 😂