Mikoosu Doktor sezeryan günü verecekmiş perşembe günü be doğum günüme ver ihtimali hatta istediğimde kabul etme ihtimali çok çok yüksek ben kızımla ayrı olsun doğum günlerimiz diye düşünüyorum ama herkes aynı gün olsun ne güzel diyor sizce ne yapsam ki
Alposannesi14_ Mikoosu ne güzel aynı gün olsun işte i, benim oğlum 14 haziran da doğdu, eşimin 15 haziran doğum günü çok da güzel bişey 🌺
mho0910 Mikoosu benim eşimde evlilik yıldönümünüz ile çocuğun doğum gününü aynı güne getirmeyi planlıyor sezaryen olacağım bende😂
Mikoosu mho0910 iste bende eşim içimizinmiş bir arada çıkarmasın ayri ayrı kutlama yapsın derdindeyim jdjdjdj
Sennannnamamam1 Farkli gun olsn bence bunun sonrasida var cocugnz evlendgnde esi kendi dogum gununu kutlamak ister size gelmek istemezler dogal olark ben gitmek istemzdm yani esimle basbasa gecrmek istrdm
Mummumlilo Bir iki gün sonra yada önce olması da bşy değiştirmez ki ikinizin dopum gününü de aradan çıkıverir
tubik7 Mikoosu bir iki gün daha olsa da yine bir kutlarlar.. yeğenlerimin doğum günü 20-24 22sinde kutlama yaparlar