ilkgozagrim__ Arkadaşlar herkese merhabalar bugün 7+1 olduk Adete göre bide ben bebeği erken öğrendim Adete 4 gün kala öğrendim bulantılarım aşırı fazla sizin bulantınız var mı veya ne zamanq kadar devam edecek bu süreç beni öldürüyor
Dnmzzeda ilkgozagrim__ Bugün 10 haftalık olduk. Benim de 7 haftadayken başladı 2 hafta sürdü 9 da bitti bulantılarım , o sıralarda grip oluyor gibi olduğumda doktorum multivitamin verdi onu kullanmamla bitti gibi geliyor
gulruba ilkgozagrim__ bende 7+5kusma yok ama bulantı var yemek yiyemiyorum tabağın yarısına gelmeden bulantım başlıyor dün de hem bebisimi gördüm hem kalp atışını dinledim♥️
ilkgozagrim__ Dnmzzeda hmmm öyle mi İnşallah benimde biter günde en az 3 defa istifra ediyorum Sabah hiç bişey yemeden uyandığım an lavaboda buluyorum kendimi
Dnmzzeda ilkgozagrim__ Benim istifra hiç olmadı ama uyandığım gibi birşeyler yemem gerekiyordu hazırlamak çok zordu kokulara aşırı hassastım , ama geceleri lavaboya kalktıkça kraker atıyordum en azından tutar diye uyanınca da biraz yiyordum ve cacık yapıyorum genelde o da iyi geliyor Resimlerden üstteki folik asit alttaki multivitamin bakarsın istersen
ilkgozagrim__ Damlagrtn aşırı var 1. Gebeliğim düşük oldu onda sadece bel ağrısı oldu bulantı kusma gibi şeyler olmadı bunda tam tersi bulantı var bel ağrısı yok
Hyt777 Merhabalar, benim de 7+1 😊 mide bulantım artarak devam ediyor doktorum şu an bulantı için ilaç yazmak istemediğini söyledi, umarım kısa sürer ve kendiliğinden geçer çok zor
Zeytop Hyt777 bulantı bir bakıma hamileliğin sağlıklı gittigine isaretmis bebeği görmek için 8.haftada gittim öncesinde mide bulantısı için ilaç istedim çıkarken doktor mide bulantılarıdan kalp atışı olduğunu anlamıştım dedi. Kraker tuzlu şeyler bende hiçbir işe yaramadı malesef. Şuan ilaç kullanırken bile istifralarim devam ediyor
ilkgozagrim__ Zeytop yaaa sağlıklı ise bebeğimiz çok iyi sorun değil ama aşırı mide bulantısı ile uyanıyorum sabahları kayınvalidem kalktığında direk krater ye kızım dedi öyle yapacağım ama inşallah fayda eder
Hyt777 Zeytop keşke gerçekten bu şekilde olduğuna emin olsam da endişelerim kalksa, ilk bebeğimi kalp atışı olmadığı için kaybettim onda da aynı şekilde kürtaj olana kadar mide bulantısı çekmiştim
Betulhydr Bende 6 haftalık hamileyim mide bulantim hiç yok çok halsizim sürekli yatasim geliyo bı de göğüslerim ağrıyo o kadar
ilkgozagrim__ Betulhydr daha yenisiniz benimde o haftada başladı sizde olan şeyler sonradan mide bulantısı çekmeye başladım
Dnmzzeda ilkgozagrim__ İçersinde 21 tane vitamin var dediğim gibi doktor vermişti grip olur gibi olduğumda fakat kullandığım ilk günden itibaren hemen bulantım kesildi etkisi oldu diye düşünüyorum
Zeytop Hyt777 ilk gebelikler genelde yeni karşılaştığı birşey olduğu için vücuttan atmak istermiş bende öncesinde bir boş gebelik yasadım. Hele ki beklenen istenen bir gebelikse gercekten üzüyor insanı. İnşallah bu defa hayırla sağlıkla kavuşursunuz evladınıza 💚