Ecemnm ne güzel maşallah diyeyim ben 9+3 te mide bulanti hapları içmeme rağmen yediğimi çıkarıyorum 🙁 başlarda adet olucam saniyodum göğüs hassasiyeti ve kasik ağrıları sebebiyle 7.haftadan beridirde mide bulantısı ve halsizlik var. Ama her bünye farklı hiç belirti yaşamayan da var 9. Ayda bulantisi devam edende.