peri5860 böyle hamilelik geçmez. Stres bebeğe hamilelikte en çok zarar veren şey. Ultrason cihazında radyasyon yok , ses dalgasıyla çalışıyor ve bazı riskli gebeler her hafta hatta her iki, üç günde bir ultrasona giriyor. Böyle stres yaparsan bebeğine de yansır ve doğduğunda bebeğinde stresli bir bebek olur. Bu kanıtlanmış. Rahat ol ve hamileliğinin tadını çıkar