Fatma-1024 Kızlar 32. Hafta itibari ile doktorum bana bu raporu verebiliyor Dmi, internette bakınca resmî olarak 32. Haftada çıkabileceği yazıyor . Bilgisi olan var mı ?
123blogggh kaderbrk eğer 32 den sonra çalışmayı düşünüyorsanız bile 32 de mutlaka çalışabilir almanız lazım 34 e kadar gününüz kaybyolur o günlerin parasını alamazsınız bende randevu bulamamıştım kendi doktoruma başka doktordan aldım
gamzecgr kaderbrk oluyor ne kadar geç alırsanız o kadar ödenekten keser çalışmaya devam edicekseniz kesmemesi için 32 de çalışır alıp 34 te çalışamaz almak ya da direk 32 de çalışamaz diğer türlü keser
Fatma-1024 Yani doktor verebiliyor hemen, ben çalıştığım yere rapor sunmak adına istemiştim, doktorum raporu verebilmem için ağır geçirmen gerekiyor demişti