Hanımlar ben 32.haftada çalışabilir raporu aldım 38.haftadamda da otomatik zaten çalışamaz raporu verildi fakat 32.haftadamdaki raporum e devletimde görünüyor öbürleri görünmüyor aranızda böyle olan var mı? Muhasebecim hastaneyle alakalı diyor hastane muhasebecinizle alakalı diyor şaştım kaldım bilgisi olan var mı acaba? Muhasebecim raporların 32.hafta ve 38.hafta raporların ayrı ayrı olması gerekiyor hastanedekiler tek rapor yapmış diyor?