Merhaba anneler ve anne adayları🤰 Ya günlerdir aklımda hep sormak istiyorum bugüne kısmet oldu.19 haftalığız ben bütün vitamin ilaclarimi akşam yemeğinden sonra içiyorum 😐Sabah kahvaltısı fazla yapamadığım için sabah icemiyorum. Akşam ictigimde yine aynı faydayı goruyormuyum acaba? Kontrol gunumede daha var son bir haftadır akşamları içiyorum benim gibi yapan varmı?