Gamze_cnky valla başla sonra pişman olma ben sana öyle söyliyim . Zaten doğum haftalarının. Sonlarına doğru ağırlaşıyorsun .birde zaten Son haftalara yaklaştığımız da insan her an doğurabilirim diyerek evini de temiz tutmak istiyor hem evi temiz tutarak hem de bebeğin kıyafetlerini falan her şeyi hazırlayarak kendini yoracak nasıl doğuma kendini hazırlayacaksın beden olarak bence dinlenmiş olmalı insan o kadar yorulduktan sonra sonra nasıl doğum yaparım diye düşünüyorum ben açıkçası bir de kolay dediğin yok reflü yatağı yatak kılıflarıdır yatak alezleridir falan derken ütüden sadece kıyafetlerde geçmiyor yani. Ben de öncesinde mesela yani bundan iki hafta önce ya şurada azıcık kıyafet var zaten ütüler kaldırırım deyip çok kolay görüyordum ama başlayana kadar zaten gün içinde hava çok sıcak olduğu için Ütü yapmak zor yani bir de benim tansiyonum da düşüyor hamileliğim genel anlamda çok güzel geçti hala öyle ama yine de insanın direnci çekiliyor yani her Allahın günü aynı maratonla devam edemiyorsun 😄😂🤰🏼