cigdemcanruh kızlar 37+0 olduk yarin kontrolüm var. doktorum çatı muanesi yapmak isterse yaptırmalımıyim? 2. gebeliğimm. ilk gebeligimde yaptı bu haftalardaydı 1 hafta boyunca lekelenmem oldu sonra doğum yaptım. bunda herkes yaptrma açılman olur rahmi uyarma diyorlar.
Esmaakdag cigdemcanruh ay bu cok bilmişler yokmu ah ah alakası yok kı çatı darlıgım yoktu dogurayım dıye neler yaptım olmadı oda nasıp meselesi sezeryan olmak zorunda kaldım kanama olması normal dıyolar asırısı degil tabı
Selale_bati cigdemcanruh yaptir tabiki onla alakasi yoktur kanamamin dogursan bile bir skinti olucagini sanmiyorum 37 hafta az bir hafta degil bebegin gelisimini tamamlamisdir
Mel-sin cigdemcanruh İlk gebelikler normal olmuşsa doktorlar pek çatıya bakmıyor. Nasılsa normal demek ki geniş diye düşünüp, normal doğum olana kadar bekliyorlar.
cigdemcanruh Deniz34 yaptirdm bu haftalarda 1 cm aclmam vardi her hafta kontrole gttgmde cati muanesi yapti aclma.ne durumda diye 38+5 de doğdu bunda yapacakmi blmiyrm aclma varmi diye bakar mi diye düşünüyorm.
Omerhatice cigdemcanruh 2. Ise yaptirmana gerek yok bencs benm cevremde ikinci ucuncu gebeliklerin hicbiri yaptırmadı ilkinde yapildi bunda gerek duyulmadigini söylüyorlar kendileride doktorlarıda
eminehilise cigdemcanruh doktorundan en azından 1 hafta daha süre isteyebilirsin. Benim doktorum 38 de yaptı çatı muayenesini, herhangi bir lekelenme de yaşamadım çok şükür.
Zeynp cigdemcanruh ay ne çok biliyorlar Doktor uygun görüyorsa millete bakmayın Zarar verecek olsa zaten yapmaz