Hemsirees55 Arkadaşlar hiç saklayan var mı bilgisi olan dr anlattı ama kanıtlanmış bir şey yok çevre de faydasını gören var mıdır
OptOzen Bende saklatmayı düşünüyorum. Bir firma ile görüştüm doğuma yakın bilgi vermek için arayacaklardı..
Hil7889 Biz kan ve doku saklattık. Örnekler alındı test aşamasında. İhtiyaç olmasın inşallah ama her geçen gün bilimsel gelişmeler artıyor. Önlem olarak saklamayı tercih ettik.
Minikperi Burda bir hanım yazmıştı doğum başladığında aramışlar firma açmamış vs davalık olmuşlardı hem paralarını geri alamamışlar hem de kordon çöp olmuş… hem de firma bu işi yapan en çok tercih edilen bir firmaymış..