Ruziya Merhaba güzel anne adayları biz artık 10hafta olduk karnımda şişme yok. Merak ettiğim için sormak istedim ne zaman şişmeye başlar? Hangi haftalarda daha belirgin olur?
Dnmzzeda Ruziya İç karın genişliği ile alakalı sanırım öyle diyorlar da bende 10 haftalığım fakat şiş belli oluyor 4 aylık gibi duruyorum ama arkadaşımın 7 aylık ve yeni belli olmaya başladı