Ebrulii3434 Merhabalar, 18 haftalık hamileyim. 29 Ağustosta aşım varmış fakat beni hiç aramadılar hatırlatma yapmadılar 2 ay önce bildiri yaptığımda söylemişlerdi ama unuttum normalde haber veriliyormuş. Pazartesi yaptıracağım. 1 hafta geç olması sorun olur mu
Nesli0705- Ebrulii3434 yani bende ilk defa yaptıracağım ama bana hemşire 21.haftada yapalım dedi. Bende bir dahaki hafta yaptircam bence gecikmediniz.
KuzeyinAnnesi10 Ebrulii3434 haftası önemli değil canım 16 dan sonra 23 e kadar yapılıyor hemşirem hatta 1 doz bile yetiyor ama elimizde var dedi 17 de çağırdım gidemedim 18 de yaptırdım sorduğumda diğerini 24 de yaptırsan yeterli dedi ben seni yine arar haber veririm dedi canım.
NewMom___ @Ebrulii3434 benimde 17. Haftada sağlık ocağında kontrolum vardı ebe bana iki üç hafta sonra yapalim dedi şuan 19+2yim hala aramadi bekliyorum bende ama gecikmemissiniz o konuda endişeniz olmasın