Selam kızlar, 13+2 günlük olduk doktorumuz bizi erkeğe benzetti fakat doktorum garantici birisi olduğundan cinsiyeti 1 ay sonra söyleyeceğim dedi ama nedense doktoruma güveniyorum ve erkek dediyse bence öylede kalacak sizden farklı güzel erkek isim önerileri bekliyorum
Benim kafamda olan
Arda, Deniz, Kuzey, Atlas
Sizler ne koyacaksınız?