Kızlar merhaba benim 2.gebeliğim 7+3 günlüğüm 2 kilo vermeme rağmen karnım acayip büyük normalde de az göbeğim vardı ilk gebeliğimde neredeyse hiç karnım yoktu daha kilolu hamile kalmama rağmen bunda acayip bir karnım çıktı bebekten değildir çünkü daha çok küçük olduğunu biliyorum ama neden böyle gerçekten sinirlerim bozuldu 😥