Mihrimahbukre Değerim 20 çıkmış hanımlar gebelik var mi cok kaşık agrım var emin olamadım yardımcı olurmusunuz
Kuzeymiraa Mihrimahbukre ben ilk gebeliğimde 18 ile öğrenmiştim 5 den yukarısı pozitif zaten 😊 hayırlı olsun 🙏
Yazmelegi_ Mihrimahbukre bende 20 küsürle öğrenmiştim 2 güne bir kan verip artısı takip edin şuan gebesinz
erdmdml Mihrimahbukre bende 15 ile öğrenmiştim 2 günde bir artış oluyor mu diye kan vermen gerekiyor 🌺
Rukiyzgi Bende ilk bebeğimi 14 suanki bebeğimi 11 ile öğrendim 😊hamilelik olmadığı sürece beta hcg yükseliş göstermiyor zaten
ferhpnar Mihrimahbukre ben 12 ile öğrendim 2 güne bir iki katına yükselmesi lazım ama düşük diye sorun etme daha çok yeni