Birrrcan 37 haftalıkken doğum yaptım, 35 haftalıkken açılmam başlamıştı oğlum kanala inmişti ve doğum sancılarım vardı fakat ben hissetmiyordum. Nstde düzenli 100 e vuran sancılarım çıkıyordu fakat hissetmediğim için sadece serum ile geçiştirdiler. Fakat 38+lar bayrama denk geliyordu ve normal doğum yapmam sakıncalıydı oğlum da kanalda oldu için her an gelebilir demişti doktorum. Birde oğlumun boynunda kordon olduğu için şansa bırakmayalım bayramda gelirse ben izinde oluyorum bayramdan önce alalım nasıl olsa gelişimi önde diyip o şekilde doğum yapmıştım