37+4 bende sıcaklardan ve ağırlığından birşey yapamaz oldum bir an önce kucağıma gelsin istiyorum bir taraftan da korkuyorum araftayım 😊🙈 dün akşam Dr 2 cm acilman var dedi her an gelebilir dedi böyle olup kaç gün bekleyen var acaba? Egzersizlere başlayayım diyorum geldin artık yavruşum