Kürtaj olalı 5 gün oluyor, dün kendimi biraz iyi hissedince hemen biraz temizlik yaptım… Sonrası tabii dayanılmaz karın ve bel ağrısı şimdi ayakta 10dk dursam hemen ağrım şiddetleniyor. Sizce bir zararı var mı normal midir ki yaşayanlar var mı bu durumu?