Tubabbbaa İlk gebeliğim üst sol karın bölgem ağrıyo 21 haftalığım sürekli ultrasona girmek istemiyorum bişi çıkmıyo normalmi sizce tecrübeli arkadaşlar var mı kaburgamı ağrıyo midemmi çözemedim