Tugceinciuak Kizlar iki uc gundur bebegin hareketini daha az ve daha gucsuz hissediyorum sanki ama hareket ediyor 33+0 dayim bunun sebebi ne olabilir kontrolume bi hafta var erken gitmeli miyim yasayan var mi bunu
bulmusnesrin20 Tugceinciuak Tatlı yiyip soluna yat biraz takip et yine azsa git doktora için rahat etsin
Busrata33 Tugceinciuak çikolata ve su tüketin bi,ara ara bu şekilde olabiliyor.Eğer hiç hareket yoksa hemen gidin
Mmeleklr2 Tugceinciuak yeri daraldığı için de az hareket ediyor olabilir hiç hissetmezseniz gidin hastaneye