Cnssnr Merhaba anneler. Ben 6 haftalık hamileyim. Düşük tehlikem var Iğne yaptı doktor ve hap kullanıyorum. Hep uzanıyorum. Duş almak istiyorum ama kanamam devam ediyo. Duş almamda sakınca olur mu?
minimix Cnssnr kanama çok yoğun mu? Benim çok az kanamam vardı ama çok ağrım vardı çok ılık bi suyla sadece 1-2 dakika eşim duşa sokuyodu yine de doktorunuza bence mutlaka sorun
BirazbundanBirazondan1 Cnssnr ablamın da düşük tehlikesi varken doktor ılık su banyonun kapısı açık olsun ki buhar olmasın demişti.
gamzecgr Cnssnr ben riskim kanamam varken alıyordum ama kesinlikle su soğuğa yakın olsun sıcak su rahim kaslarını gevşetip kanamanizi arttirir
Bebegim3444 Cnssnr sıcak olmayan ilik su ile bir iki dakika suren dus alabilirsin. Kanamalarım oldugu zaman bende o sekilde yaptım.
Cnssnr minimix çok yoğun değil ama arada oluyo. Genelde bi kaç saatte bir küçük abdesti yaparken oluyo.
Silaa_bcr Cnssnr ilk aylarda benimde oluyordu ılık suyla duş al sakın sıcakla alma kanaman çok olur uzat ayaklarını dinlen bol bol sinir stresten uzak dur doktorum bana böyle demişti sinir ve stresde çok etkiliyor kanamayı dediğim gibi sinir stresten uzak dur dinlen bol bol takma kimseyi unutma kimse sütten çıkmış ak kaşık değil.
Cnssnr Silaa_bcr ilk gebelik olduğu için bu kanamalar moralimi bozuyor. Hep yatmak zorundaym. Ve gurbetteym. Bilmiyorum ya off.
Silaa_bcr Cnssnr morelini bozma sakın bu tür kanamalar biraz zor geçiyor çocuğuda etkiliyor hem morel bozmak yok .
edaes Cnssnr Ben de 8 haftalık gebeyim ve gebeliğimin başından beri kanamam var. Şuan pembe ve kahverengi leke şeklinde yine de duşumu alıyorum ama suyun soğuğa yakın olmasına dikkat ediyorum. Cidden insan çok stres yapıyor ben de gurbetteyim Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Cnssnr edaes Aminn inşallah. Pıhtı da geliyo mu. Bende artık pıhtı pıhtı gelmeye başladı. Ilaç da kullanıyorum. Içerde biriken kan mıdır acaba
edaes Cnssnr yok hayır pıhtı şeklinde gelmiyor ama hala devam ediyor kahverengi zaman zaman pembe doktora gittim düşük tehliken devam ediyor iğneyi iki günde bir yaptır dedi bilmiyorum çok zor böyle düşünce içinde olmak sürekli
edaes Cnssnr benim ultrasonda kanama alanı görüldü sizde görüldü kanama alanı yani keseden mi kaynaklanıyor yoksa ayrıca kanama alanı mı var?
Buseerdem1 Cnssnr sıcak duş kesinlikle yasak demişti doktorum oturduğunuz yerden yıkanın mümkünse ama sıcak sudan uzak durun ılık su ben resmen korkudan buz gibi suyla yıkanıp üstüne ateslenmistim
Cnssnr edaes kesenin etrafında kanama alanı var. Ilaç tedavisi görüyorum şu an. Doktorum risk devam ediyor dedi. Bu risk devam ettiği için de kimseye diyemiyoruz. Umarım en yakın vakitte düzelir kimse gebeliğinde sıkıntı çekmez
edaes Cnssnr aynen ben de aynı durumdayım en kısa zamanda tehlike geçer inşallah Rabbim bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmeyi nasip etsin 🤲🏻🌸
Alen Cnssnr ben korkudan 9 gün üstüne duş alabildim sürekli yatıyorum sadece yemek için kalkıyorum ve tuvalet için ama sıcak suyla aldım demek soğuk suya yakın olacakmış keşke önceden okusaymisim, inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız