aysee-yakupp01 Serife36 benimde oluyor aşağıya doğru sızı şeklinde de oluyor hatta 🥹 geçecek ama bugünlerimiz inşallah
Blackkcat Serife36 rahim büyüdükçe sonrasında bebek büyüdükçe oluyor o ağrılar benimde ayakta biraz durunca oluyor bi ağrılar:)
Serife36 aysee-yakupp01 İnşallah bebeğimiz sağlıklı olsunda 9 ay da çekmeye razıyım sadece korkuyorum acaba ona mı birşey oluyor diye ilk gebeliğin olunca herşeyi kafaya takıyorum 🥺
aysee-yakupp01 Serife36 aynen bende öyleyim maalesef ama bu olabilecek ağrılar bebek büyüyor vücut değişiyor çok normal yani 🌸 Dr Kaan Kocatepe’nin videolarına bakın YouTubedan rahatlarsınız 😇
Sulemrullah Serife36 benim 14. Hafta 6 günlük bebeğim. Hiç midem bulanmadı. Kasıklarımda ara ara sancı oluyor. İlk haftalara nazaran azaldı uada ben alıştım. Rahim büyüdüğü için oluyormuş o yüzden güzel bir şey o sancılarda :)
Serife36 Blackkcat aynen ayakta durunca biraz daha artıyor ama gün içinde şu aralar çok sık oluyor dayanılmıcak kadar değil ama böyle olunca birşey mi var acaba diye tedirgin ediyorum 🥺🙏
Blackkcat Serife36 kaçıncı haftan canım normal oluyor bu ağrılar genel anlamda dinlenince geçiyorsa özellikle bir daha ki randevunda sorarsın doktoruna için rahatlar
Serife36 Blackkcat 5. Haftamıza girdik 1 hafta önce kontörle gitmiştim sadece kesemiz vardı 4 ml büyüklüğünde 2 hafta sonraya randevu verdi şuan da böyle ağrıyınca ister istemez korktum ama şuan içim rahatladı teşekkür ederim 🙏 🥰
Serife36 Sedefomur1 hımmm o zaman normal benimki 5 . Haftadayız bende neden midem bulanmıyor diyorum 😊😇