TubaGokhan ya ben de şu an 32 haftalık hamileyim. Başından beri ne aşırı duygusallık ne aşerme ne bulantı ne kusma. Doktora gitmesem hamile olduğumu anlamam😂 bazen hamilelerin abarttığını ya da şımarıklık yaptığını düşünüyorum😂 ama bünyeden bünyeye değişen bi durum olduğu için susuyorum😂 tabii bebeğimin hareketlerini hissettikçe o içten gelen koruma ve annelik duygusuyla insan duygusallaşıyor ama yavru köpeklere de ağlamıyorum😂 o yüzden bu halinizi çok normal karşılıyorum, demek ki bizde böyle oluyor hamilelik, maşallah diyelim, fazlası zarar olurdu😂