songul_ismail80 Motherandbaby_ inşallah bende ocakta 4 buçuk aylık hamileyken bebeğimi kaybettim toprağa verdim inşallah rabbim bunu nasip eder çok kötü acısını yaşadım
Motherandbaby_ K123k Ay ya hamilelik yada ikinci kere yumurtluyor olabilirsiniz erken gebelik testi varsa yap bence normal varsa onu da yapabilirsin inşallah vardır🫶🏻
K123k Motherandbaby_ ya aslında sabah yaptım gebelik testi ama çıkmadı tek çizgi saat 15.00 da ovulasyon yaptım ilk defa kullandım avulasyom testide adetime 3 gün var nasıl olması gerekiyor onuda pek bilmiyorum kaç saattir araştırıyorum 😂
K123k Motherandbaby_ evet erken gebelik testi yaptım 😭 adetime 8 gün varkende kan vermiştim çok midem bulanıyor diye ondada değerim 2.30 çıkmıştı
Motherandbaby_ K123k Çok erken yapmışsınız en erken 6 gün kala yapın ben o şekilde öğrendim 5 gün kala hem kaset test hem erken gebelik testi hepsinde çıktı
K123k Motherandbaby_ hmmm anladım bence gebelik olsaydı zaten çıkardı die dusunuyorum bu ayda olmadı 😭
Motherandbaby_ Arasmom_ Hayır sadece regl günü yaklaştıkça koyu çıkarsa o şekilde öğrenilebilir ama kesin hamile denilmez