Dnmzzeda bizim doktor da öyle söyledi muayneye başlamadan kesinlikle söylemem dedi zaten sinir oldum hiç bir aciklama yapmadı durumuyla ilgili sad ve herşey yolunda dedi kaç tane soruma karşılık olarak özel hastane de yok devlete mahkum yeni tayin olduk malesef kötü imkanlar