Fatmanurgulll Merhaba kjzlar tansiyon sağdan mı soldan mı ölçülür sağ kolumu ölçyorum 12 6 Solu ölçüyorum 10 a 6
Birrrcan Fatmanurgulll benim de aynısı çıkıyor o yüzden sağdan olcuyorum sürekli sağdan daha kesin oluyor
Gulgulhan Bir kardiyoloğun yazısında okumuştum. Hangi kolunuzdan yüksek çıkıyorsa o koldan devam edin yazmıştı.