Dilooosu Benimde öyle bir tane oğlum var ikinciye hamileyim. Eşimi oğlumda tahmini tuttu kız hissediyorum dedi herkes öyle dedi. Geçen acil doktoruna gittim kağıda erkek yazmış, ama hiç erkek gibi hissetmiyorum oğlumda daha cinsiyet belli değilken isimden benimsemiştim. Ama bunda tık yok 3 4 hafta bekleyip tekrar kendi doktoruma gidicem. Allah biliyor ya gönlümü bir oğlum bir kızım olmasını çok istiyorum, hayırlısı