Kızlar merhaba 🥳🙏🏻
25+4 haftalığım, yaklaşık 2 3 haftadır süt geliyor. Yani süt değilde, sarı su süt öncesi gelen. Normal günde göğüs pedi koyuyorum. Tecrübeli olan annelere bir sorum olacak. Gümüş kapağı ve göğüs ucu kremini ne zaman kullanmaya başlamalıyım ?