minikmucizeemaak Beyhantugrul Ben işlemeli çok istedim ama çok uçuk fiyatlar vardı, bir iki kere giydireceğim için o kadar fiyat vermek istemedim. Baskılı yaptırdım 12 li set 539 tl ye. AstralBaby sayfasından yaptırdım çok memnun kaldım çok beğendim 🫶🏼
aminehumamoms Beyhantugrul Gardropsta elmasekeribebe de yaptırdım memnun kaldım 260tlydi bu set baskı değil nakış çok kaliteli birsürü model var bakmanı tavsiye ederim