monarosamommy Anlayanlar bakabilirmi canım anneler yüksek çıktı galiba dün yanlış yapıldı ondan mı acaba .? Hiç anlamadım bu testen bisey
serapbttl monarosamommy iki değeriniz de yüksek çıkmış tokluk çok yüksek değil ama yinede sınırı geçmiş neyi yanlış yapıldı acaba bir yanlışlik varsa tabiki etkiler
monarosamommy Bahar6667 pazartesi günü göstericem canım bu durumda bir tedavi veriliyormuş bilginiz varmı .? Birde bu testti dün bana yaptılar ama o şekerli sıvıyı içtim ondan sonra benden kan aldılar iki tüp hani açlık tokluk ayırt etmediler fark etmiyor dediler
Bahar6667 monarosamommy ilk önce aç karnina ve o suyu içmeden kan almaları lazım sonra o şekerli suyu iccen 1 saat sonra kan vercen sonra yine 1 saat sonra vercen kan
monarosamommy __mom1 ya söyledi ben bu testi ilk defa yaptım ama burada okuduğum öğrendiğim kadarıyla ilk açlık şekeri ölçülüyormus sonra şekerli sıvı vs. İçilip tokluk şekeri ölçüyormus ya yanlışsa düzeltin neyse ben dün doktoruma gittim oda iki hastaydım benim işim bitti yanındaki asistanı ne yapmam gerekiyor diye söyledi diğer hastayı aldı o ara işte asistan eczaneden bu şekerli 50 mlik sıvıyı al iç sonra kan alma bölümüne git bunlarla kan ver dedi bende doktora sorucam açlık tokluk olarak ölçüm yapılmıyor diye oara fark etmiyor dedi oyalanma kan yeri kapanmadan hemen işlemini bitir dedi ben doktora soramadım bile gittim aldım içtim kan verdim kan verilen. Yerde bana sormadılar ki açlık tokluk vs. Diye sonra dün buraya sordum böyle böyle işlem yapıldığını halbuki yanlış işlemmis ilk önce açlık sonra tokluk ölçümü yapılıyormuş bu sonuçlara göre benim şuan şekerim yüksek şimdi ben bu testi tekrar mı edicem
sclkmyc Yanlış değil gebelik şekerin var, diyet yapacaksın malesef, ben 2 aydır yapıyorum, çok sinir bozucu ama yapacak bişey yok, yoksa bebeğin suyu artar, tehlikeye girer, dikkat edince problem yok
monarosamommy sclkmyc Allah korusun ya ben bana yapılan test için dedim sıvıyı içerdiler ondan sonra kan aldıkları için dedim yanlış işlem uygulanmış diye dün öğrendim bunu 😔
__mom1 monarosamommy ama sende iki tane sonuç var açlık kanı da almışlar gibi gözüküyor 135 yazan. Bu arada 50 gram içtiğinden 1 saat sonraki 146 çıkmış. Sonucun böyle
monarosamommy __mom1 işte o açlık kanınıza sıvı içtikten sonra aldılar tokluk kanınıda ikisinide sıvıyı içip ondan sonra aldılar bu yüzden farklı çıkmış olabilirmiş diye düşündüm
__mom1 monarosamommy nasıl ya yanlış yapmışlar tabi. 50 gram olan testte sıvıyı içtikten 1 saat sonra kan alınır. Tek sefer alınıyor. Bu 2 kan kaç saate arayla alındı
monarosamommy __mom1 bilmediğim için sormak istedim ama oan kan yeri kapanmadan hallet işini vs. Diyince ben acele ettim sordum açlık tokluk fark etmez dedi birde kız pazartesi günü tekrar ederler umarım bu testi
__mom1 monarosamommy sıvıyı içtikten 1 saat sonra bakılan tokluk kanı. 140ın altında olması gerekiyor. Birisi 135 çıkmış birisi 146. Yani aynı anda alınan kan arasında nasıl böyle fark oluyor. Bu arada 50 gram olan testte aç tok farketmiyor ama ortada hata olduğu kesin. Saçmalamışlar. Hangi hastane bu 🙄🙄🙄 testi ilk defa yapıyorsan bilen birine sorarsın
monarosamommy __mom1 ben ilk defa yaptırdım bu testti bilmiyordum iste doktoruma sorarmadım baska hastayı aldığı icin soramadım ona sormak istedim yanındaki asistan mı sekreter mi ne oda hemen al iç kan yeri kapanmadan kan ver dedi ben yine açlık tokluk fark ediyormu diye sorucam dedim oda fark etmiyor deyince orada yanıldım işte çünkü daha önce bu formda ördüm açlık tokluk şekeri diye ama bilemedim aşırı üzgünüm kan alanlarda hiç bisey demedi
__mom1 monarosamommy Hayır 50 gramlık yüklemede senin aç olmana gerek yok. Doktorun asistanı doğru söylemiş. Kanı alan yer yanlış yapmış. Tokken senden açlık kanı diye kan almışlar. Üstelik aynı anda kan almış 2 tüp ikisinin de sonucu farklı çıkmış. Birisi normal birisi yüksek çıkmış. Kan almada hata var
monarosamommy __mom1 50 gramlık olanda doğru onu anladım oda yüksekte diğeri skntılı işte onun için üzüldüm zaten onu tekrarlarlarmı acaba
__mom1 monarosamommy 135 olan da senin tokluk kanın zaten bu durumda testin anlamı kalmıyorki zaten şuan şekerin yüksek mi düşük mü belli değil. Normalde 50 gramda yüksek çıkarsa tanı koymak için 100 gram yapılıyor ama o daha karışık ben olsam o hastanede tekrar test yapmam ne yaptıklarından haberleri yok