Minikannesi00 Serendipty şişkinlik , karında sertlik ve bazen acı oluyor. Bebeğim çok hareketli ,sanırım ondan. Birazda kabızlık çekiyorum başka sorun yok şükür
Ask-bebegim Serendipty şişkinlik kasık ağrısı ve vajinada dünden beri acı hissediyorum neden bilmiyorum hareket ettikçe normal mi anlamadım.
Jesca Serendipty genel olarak iyiyim ama arada karında sertlik oluşuyor bebeğim kendini bir yere topluyor kalıyor öyle, birde şu aralar sol bacak ve kalça ağrım var
aysenuurr11 Serendipty cok sükür her hâlime🤲🏻 ağrı filan oluyor tabi ama tuzu biberi oda💖 rabbin saglikla vakitlice gelmelerini nasip etsin💖
Serendipty Minikannesi00 canım karında sertlik kabızlıktan dolayı olabiliyormuş doktorum öyle dedi bugğn benimde var
Serendipty Jesca benim de günde 10 kez toplanıyor nerdeyse ama sorun yokmuş şükür heralde bu haftalarda normal🌸
Bbbsr Jesca ayy ebnde 28+5 im öyle toplanmaya başladı gibi hissediyorum erken sanıyodum ama herkesin öyleyse demekki normal
annesi53 Serendipty 27+4 üm alt karında baskı toplanma ağrı oluyor onun dışımda azcık ödem o kadar :)
Minikannesi00 Serendipty evet ya muhtemelen ondandır ,bugün iyiyim bakalım . Doktorum marketteki müslilerden önerdi ,deneyeceğim
Ask-bebegim Serendipty öyle mi ay dünden beri anlamadım garip bı acı ama hareket edince sadece sağdan sola dönsem bile var o acı anlamadım
Alizee Serendipty karnım toplanıyor, kasılmadır. Hafiften kabızlıkta başladı. Gün içinde kaç kere kasılıyor sizde kızlar?
Rfrshr Ara sıra kasık ağrısı oluyor sanki bebek çok aşağıya inmiş gibi bazen de kalçam da ağrı olup geçiyor
Ireeeeem Alizee günde 10 kez olmasına normal diyor ama saatte 4 5 oldu ben hastaneye yattım sık olması normal değil o yüzden sıklaşırsa hastaneye gidin mutlaka