theAna Arkadaşlar merhaba. Bebeklerinizin hareketleri nasıl? bi kaç gündür karnım sert ve hareketlerinde azalma var sizde de böyle mi durum
bebitomom theAna 38 haftalık hamileyim aynı şekil hareketleri azaldı genelde geceleri çok harekete ediyor be sürekli toplanmaya başladı normal bu haftada yeri daraldı eskisi kadar hareketleri rahat olmuyor
mommyily theAna 38+4 deyim hareketlerinde azalma var yeri daraldığı için ama hissediyorum yine de hiç yok gibi değil toplanıyor filan
262223-- theAna bizimki tam tersine maşallah götünde kurt var gibi oynuyor sertleşiyor toplanıyor 37+4 olduk
theAna bebitomom benim de 38+4 oldu. Ben de yeri daraldı diye düşündüm ama insanın aklına her şey geliyor 🥲
bebitomom theAna korkma canım kötü de düşünme uzun gün içinde hiç hareket etmezse endişe et ama dediğim gibi artık yeri daralıyor birde pozisyonu da belki doğum pozisyonuna girmiştir o yüzden azalabilir
Mervemerve45 Benimde hareketleri azaldı. Doktorum bebek büyüdüğü için hareket edeceği yer kalmadığından böyle olduğunu söyledi
__mom1 38 değilim ama hergün aynı şekilde hareket etmiyor. Bazı günler az ediyor. Bi de yeri daraldıkça doğum yaklaştıkça azalabilir