Merveaygl Merhaba 38 haftalık gebeyim. Bebeğimin karın çevresinde gelişim geriliği varmış .bebek kilo alamıyormuş aynı durumu yaşayan var mı çok canım sıkkın😔
Bahar6667 Merveaygl kaç hafta geri canm kaç kilo eğer bir sıkıntı varsa bu haftalarda alabilirler bebegi
mminiginannesi10 Merveaygl ben oğlumu 38 haftada 2700 doğum yaptım canım korkma, doğunca çok çabuk toparlıyorlar ☺️
Merveaygl Hafta kontrolümde farkettiler.şuan 38+5 hiç açılmam yok Normalde suni sancıyla doğum başlatacaklardı ama ben pazartesiye kadar açılma olur diye beklemek istedim.
Bsr70 Benim bebeğimde 2 hafta geriden geliyor sanırım bu 3 haftaya çıktı. 36 haftayken 2140 gramdı. Sizinkinin kilosu daha iyi bence. Bende çok korkuyorum. Çok stresliyim, tedirginim🥺
Bsr70 avakadominigi 40+2 de 2950 doğdu. Çarşamba günü 3 haftalık olacak☺️ bir hafta önce kadar tartıldık 3900 olmuş kilosu. Gayet iyiyiz şükürler olsun☺️
betul_hnc3 Merveaygl benim oğlumada doktor baş ve karın kısmı 3 hafta geride kalmış dedi hemen doğuma aldı 38 . Haftada 2700 doğdu ama her şeyi normaldi
Bsr70 Bende doğum yaptım. 40. Haftada 2950 doğdu. Çok takılmamak stres yapmamak lazım. İyi beslen bol bol dinlen. Ultrasonda değişiyor zaten biraz.