Eudd
Ben normalde özel hastaneye gidiyorum ama tahlillerimin hepsini devlet hastanesinde yapıyorum. Randevu alın bazıları kadın Doğum bazıları dahiliye de falan yapılıyor. Sonuçları da kimi 2 gün sonra kimi de 3 gün sonra Falan çıkıyor 1 haftaya almış olursunuz tüm sonuçları. Böyle yani 🥰