Bsr- Merhaba anneler, 37 haftalık gebeyim bebeğin kafasında sıvı birikmesi var denildi baş çevresi 37 bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı ?
angel4545 Bsr- geçmiş olsun valla iyi bu haftada olduysa alırlar diye düşünüyorum benimkinin karnında sıvı var 20. Haftada belli oldu üzüntüjuz ve korkunuzu çok iyi anlıyorum sizin hafta olarka ileride olduğunda bişey olmadan atlatma şansınız yüksek iyi bir doktor varsa gösterin hemen imkanınız dogrultusunda
Bsr- Sizede çok geçmiş olsun rabbim şifa versin, benim hamilelikte geçirdiğim griple alakalı olabilirmiş doğduktan sonra mutlaka çocuk doktoru görsün denildi bu haftaya kadar hiç bişey yoktu