Mucizemgeldi 30+2yim bnde bebegim 26. Hftadan beri bas asagi 25. Ve 28. Haftada bi kasilma sanciyla hastanede yattim yalanci sanci ddiler simdi ara ara yine karnim sertlesiyor bebek toplaniyor ama ona da doktor artik normal dedi, haftalarin gecmesini bekliyorum , camasirlar yikandi utulendi dolabini bekliyorum gelince yerlestircem, hastane cantasini da annem halletti sagolsun ufak tefek eksiklerimiz kaldi, ne olur olmaz diye tetikte bekliyorum, doktor korkma suyun gelmedigi surece bebk dogcak gibi degil ddi ama o korku icime dustu bi kere😑