Kızlar kiwinin şarjlısı varmış arkadaşım elektroniğe göre baya uygun dedi fiyatına baktım 700tl. Arkadaşı avent elektrikli almış ama prizin yanında beklemek istemediği için buna dönmüş takıp evde geziyodum çok rahattı diyo ben araştıracağım isterseniz siz de bakın kullanışlı mı bilmiyorum. 1 şarjda 3-4 sağım gidiyormuş. Kullanan var mı?