Acemiiiii Kızım olacak inşallah ama isim bulamıyorum. Hiçbir şey güzel gelmiyor kulağıma. Ne kadar zormuş karar vermek
2tupbebek Acemiiiii Hiç böyle sorunumuz olmadı ya tak diye beğendik koyduk 😂 aşırı farklı olsa nolur sanki. Önemli olan siz beğenin yeter. Mesela oğluma 2 isim koyduk birini ben birini eşim ikisini de söylüyoruz ve söylettiriyoruz. Kızım olursa ben koyacağım ve adı çoktan belli 😁
Yagmure Acemiiiii ay hemde ne zor 32 haftalıkken koyduk ismini onuda bana kalsa ben hala karar veremiyodum da eşimin çok beğendiği bi isim vardı baktım bana kalırsa çocuk isimsiz doğacak kabul ettim 😂😂
sem1 naneliseker_ bana görede kız isimleri daha kolay geliyo ya erkek isimlerine alışamadım bi türlü hiçbirimi kulahıma güzel gelmiyo 😅😅😅
miniklerinannesii00 naneliseker_ bence erkek isimleri daha zor😁 birde biz 3 tane bulacağız , eşimin kuzenleri çoğunlukla erkek çocukları var hep güzel isimleri koymuşlar biz kaldık 😄
Acemiiiii naneliseker_ bana da erkek ismi daha kolay geliyor. Belki de erkek olsaydı o zaman da seçemeyecektim 😂😂
Minikmucizelere sem1 bencede kiz kolay secenek cok erkekte farkli bi sey yok gibi bende erkek arayisindayim
Asel2702 sem1 al benden de o kadar kızımın adı ilk anda belliydi bunda doğmak üzere hala ne olsa diye düşünüyoruz 🙄
naneliseker_ miniklerinannesii00 onu sorma ya. Millet isim koyuyor aşırı beğeniyorum ama sırf koydu diye koyamıyorum isim ahhahahaha
miniklerinannesii00 naneliseker_ evet öyle gerçekten. Aklıma isim geliyor şunun oğlunda var diyorum hep😄
Sedefdinc Oğlum olursa Toprak kızım olursa Doğa koyucam diyordum kızım olacağını öğrendim 25 haftalık olduk arkadaşım kızına Doğa koydu hevesim kaçtı 🤣 kara kara düşünüyorum şimdi
GncaAaaa 35+3 ten selam kızlar 😊 benmde Allahın ıznıyle kızım olucak ve bızde de aynı ısım yok 😅 oglum da kolaydıda kız benı de zorluyr hem anlamı hem telafuzu derken 😅
Merveasyam Handan-Ince ayaz Efe Ege Yaman Aras Atlas Arden Kayra reis Buğra göktuğ aklıma gelenler 😀😀
ParodiMom Benim kızımın adı Simay Erva çok severek verdim ismini şimdi kardeşi geliyor bakalım cinsiyeti belli olunca karar vericez kız olursa Miray Rana düşünüyorum