prematureanne02 kiwi tekli elektrikli pompa kullanıyorum, birine kiwiyi diğerine mochi pompayı takıyorum süt sağarken diğer memeden de süt geldiği için mochi sütü topluyor bu şekilde kiwi ile sağdığım taraftan 90 cc geliyor diğer taraftan 20 cc mochide biriken sonra mochili tarafı da elektrikli ile sağıyorum sağımı bu şekilde tamamlıyorum. Toplamda bir sağışta 120 cc çıkıyor. Bugün doğum yapalı 23 gün oldu. Başından beri böyle gittim. Takviye olarak osteocare kalsiyum, imom latte, lactamil anne çayı kullanıyorum. Son bir haftadır kimyon da içmeye başladım hem anne sütü arttırıyor hemde bebekte gazı önlüyormuş bununda faydasını belirgin bir şekilde gördüm